RE: Problemes amb el módem 56k

Què és el que configura el resolv.conf exactament? En la knoppix 3.3 el tinc
buit...

-----Missatge original-----
De: hubble [mailto:hubble@flashmail.com]
Enviat: dimecres, 2 / febrer / 2005 01:14
Per a: Jordi Fontich
a/c: debian-user-catalan@lists.debian.org
Tema: Re: Problemes amb el módem 56k

probablement sigui perque no tens els dns posats, (o potser ben posats).

al directori /etc hi ha un fitxer que es diu resolv.conf, o sigui
/etc/resolv.conf edita'l i posa una linia semblant a aquesta:

nameserver 192.168.1.1

el numero 192.168.1.1 l'has de substituir pel dns que normalment facis
servir (com a minim hauries de saber el que et dona el teu isp). Pots
afegir-hi tantes linies com vulguis, sempre amb la paraula nameserver primer
i la ip despres.

a veure si encerto :)

si no es aixi, explica com configures la conexio, perque t'ho has deixat, i
crec que aixo es com bastant imprescindible

apa,

8-)

El Wed, 2 Feb 2005 00:21:27 +0100
"Jordi Fontich" <jfontich@pie.xtec.es> va i dice:

#Hola a tothom,
#és el primer cop que escric a la llista, així que em presentaré.
#
#Em dic Jordi, i soc usuari en proves de Linux des de fa un mes i mig.
#En un Pentium MMX 233, 128 M de RAM he instal·lat un disc dur de 6Gb (hdb),
#li he fet dues particions de 2,7 Gb i una de 300 i escaig Mb com a swap i
hi #he anat instal·lant totes les Live CD que he aconseguit per tal
d'anar-me #familiaritzant amb aquest SO. Com a gestor d'arrancada faig
servir el GAG, #que em sembla fenomenal (el LILO o el GRUB els instalo a la
partició #corresponent i llestos). També he llegit algun manual i Howto.
#
#Cal dir que tot i que l'ordinador va molt lent, a mi em serveix per anar-me
#familiaritzant amb el nou entorn i alhora fer-me a la idea d'anar
abandonant #l'ús del W$... i trobar arguments per convèncer als de casa!
#
#El meu gran problema és que no aconsegueixo conectar a Internet de cap
#manera... només amb la Knoppix 3.3! No he pogut ni amb la Xarnoppix, ni la
#Knoppix 3.4, i 3.7 ni amb la Catix, ni amb la K-deMar... En tots els casos
#el módem es connecta, però el navegador no el trova...
#
#L'ordinador el tinc en xarxa amb un altre i quan intento configurar la
xarxa #(amb el Knoppix 3.3) llavors aquest tampoc em connecta a Internet (el
módem #si però el navegador no navega...!) # #Com us sembla que hauria de
configurar la xarxa sense que m'afecti la #sortida a internet per  módem?
Què us sembla que hauria de configurar perquè #el navegador i el módem es
trobessin? De moment l'ADSL encara no me'l puc #permetre :( # #Salutacions i
gràcies per endavant, #Jordi #