Re: Java al konqueror

Per cert, estic intentant instalar el java desde el aptitude, he
buscat al apt-get.org per un repositori, he trobat deb
http://luca.pca.it/debian/ ./. Intento instalar sun-j2re1.5 1.5.0,
pero em diu sun-j2re1.5debian es un paquet virtual i no es pot
instalar. Com ho faig per instalar?? que es aixo de els paquets
virtuals??

PD - Intento instalar desde el aptitude perque vull que s'em
actualitzi automaticament cada cop que surti una versio nova, perque
si ho compilo yo aixo no passa, no?