Re: Java al konqueror

A Dimecres 02 Febrer 2005 21:40, Tevi va escriure:
> Bones,
>
> Fa dies que m'hi barallo pensant que seria una tonteria però no me'n surto.
> No aconsegueixo veure applets de Java. Diu "carregant applet" però no acaba
> d'arrencar. He instal.lat el paquet free-java-sdk, (no sé si feia falta),
> he intentat des de Sun seguir les seves indicacions però m'encallo amb lo
> dels rpm. Per què no hi apareix Debian en les seves instruccions...
>
> Si em podeu donar un cop de ma.. Moltes gràcies.

No has dit quina debian fas servir..
Si utilitzes (crec que a Sarge ja hi és), Sid pots trobar a contrib el
java-package. Mira a /usr/share/doc com fer el paquet debian però és molt
senzill. T'hauràs de baixar el .bin de sun i llavors ell ja et generarà el
paquet. Llavors l'instal·les i tant content. (Si tens algun problema, no
dubtis a preguntar)

En quant el konqueror, assegura't de tenir el JAVA_HOME i el PATH
inicialitzats quan inicies el konqueror (Consell incialitza'l
al /etc/profile) i al konqueror: Arranjament -> Configura Konqueror -> Java i
JavaScript  i escrius la "Ruta cap a l'executable java" o hi poses simplement
java si ho tens al PATH.

Espero poder ser d'ajuda. Sort!