Re: Re: Re: Postfix & Courier IMAP & MySQL

> De:: Albert Sellarès <whats_up@salles.mine.nu>
> Para: surgen <surgen@lycos.es>
> Asunto:: Re: Re: Postfix & Courier IMAP & MySQL
> BCC: Tue, 01 Feb 2005 09:02:07 +0100

> <pre>El dl 31 de 01 del 2005 a les 23:29 +0000, en/na surgen va escriure:
> sips, si  vols passa'm el main.cf i t'hi faig un apanyu! ;)
> Per les proves millor sense res.
> Aquest error és el q comentaves. Has de posar tal qual:
> local_recipient_maps =
> Jam diras q tal...
> Sort!
> --
>   Albert Sellarès        GPG id: 0xB88C621A
> [...]

Bueno a veure, si finalment ho arreglo, la ulima opcio que em vas dir la vaig afegir al main.cf , i l'altre la he deixat sense configuració i efectivament funciona, pero el cas es que no retorna els mails dels usuaris no existents al sistema, se'ls queda i els elimina, ja és per honor personal... ; ) a veure si puc conseguir que rutlli bé.
he de trobar els parametres de l'opcio 'local_recipient_maps =' que facin que llegexi els usuaris de la base de dades. no pot ser alguna configuració com la que fa que es llegeix altres valos de la BBDD del pal
local_recipient_maps = mysql:usuaris.cf

no se dic jo... : )
i si no doncs bueno, aixi es quedarà...

Comparte tus fotos y revélalas sin moverte de casa. Papel Kodak Royal, ¡Sólo 1 euro gastos de envío! OFERTA ANIVERSARIO: 15x20 por sólo 0.50eur.Tus fotos digitales en http://revelado.lycos.es/