Re: USB a /dev/sda o a /dev/sdb

> Hola, a mi també m'ha passat, quan ho connecto, m'apareix alguna de les
> coses que s'havien grabat des de windows, si el monto a 'patilla'
> m'apareixen els fitxers grabats al pendrive.
>
> Espero que et serveixi d'alguna cosa, t'envio el meu fstab:
>
> /dev/sda /media/memstick vfat rw,noauto,user,exec,noatime       0      0
>
> Salut,

Gràcies !!!

Malauradament te un comportament similar. Curiós curiós ...

Conecto i hi puc accedir a /dev/sda, desconecto i llavors no puc a
/dev/sda i si que puc a /dev/sdb, repeteixo i llavors no puc accedir a
/dev/sdb i si a /dev/sda ...

Sembla com sí estés una mica sord i li haguessis de dir dos cops ;-)