Re: problemes amb nVidia i knoppix

On Fri, Jan 28, 2005 at 11:58:11PM +0100, Lluís Forns Puigmartí wrote:
> Després de barallar-me una temporada amb el
> XF86config-4 he aconseguit la resolució de 1280x1024 (una tft,
> si no s'utilitza la resolució de la pantalla es veu un xic
> deformada...); però quan instal·lo el driver de la web
> d'nVidia (per utilitzar l'acceleració 3D), el KDM no arranca;
> cada vegada cada vegada que engego el PC s'arranca com a
> consola, he de reinstal·lar el driver, i fer un
> "/etc/init.d/kdm start" manualment perquè funcioni.

Mira els logs, segurament és que no pot carregar el mòdul del
kernel perquè et falta posar un àlies. Prova afegint

alias char-major-195 nvidia

en el fitxer /etc/modutils/aliases i després executa
update-modules.

> I crec que això és el que he provat de moment, puc triar
> entren accelecarió 3D a una resolució que no acaba de
> convèncer i reinstal·lant el driver cada vegada que arranco el
> pc; o una resolució adient i cap problema sense acceleració 3D.

Doncs sí, és una vergonya però és així. Vaig llegir que
estan fent una targeta gràfica específicament per GNU/Linux
amb acceleració 3D, drivers oberts, etc. Fins que no estigui
haurem d'aguantar com puguem.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.