servidor nou estable

Hola, volia instal.lar un servidor amb debian. Tenia la
intenció de fer-lo estable, però necessito posar-li algún
paquet de la testing: el cyrus-imap.

La meva primera intenció era instal.lar woody, modificar
el sources.list i instal.lar el cyrus de la testing. Un
cop fet això treure el sources.list de la testing per que
no m'actualitzi la resta de paquets i fer dist-upgrades
normalment. Encara que tindria que mirar de tant en tant
si els packages de la testing s'han d'actualitzar per
seguretat. És la millor manera ?

Per altra banda, l'instal.lador de la woody m'ha donat
problemes, no em detectava la placa de xarxa i no hi havia
manera de finalitzar la instal.lació. És una workstation
HP amb una broadcom. He buscat por ahi i no he trobat cap
instal.lador de la woody per aquest PC. He provat un per
servidors HP sense èxit i després aquest, que tampoc m'ha
anat bé:
  http://mail.kwenie.org/debian/

Com tenia a mà una ubuntu l'he instal.lat i m'ha detectat
tot, inclós el disc que woody deia que era /dev/hde aquest
me l'ha ficat com /dev/sda ( diria que per què és sata).

Ara sé que el hardware em funciona, però hi tinc instal.lada
una distribució que no és la que volia. Què es el millor que
puc fer ara ?
Modificar el sources.list, esborrar la majoria dels packages
ubuntus i fer un dist upgrade de la stable ?
Re-instal.lar de nou amb un altre boot woody ?
Re-Instal.lar de nou la testing o la unstable ?