Re: Problemes amb la compilació del kernel 2.6.10

el mòdul nv ve amb el kernel, és limitat, no té acceleració i a mes a ems
no va be amb les darreres tarjes d'nvidia.

en quant al framebuffer, perquè el necessites? poques coses pots fer avui
dia que necessitis executar gràficament des de consola, jo et recomanaria
que t'oblidassis del framebuffer del tot i entris a l'entorn gràfic per
fer totes les tasques gràfiques que necessitis. a menys, és clar, que
vulguis que t'apareixi el tux durant el booting ;)

fins ara

surgen, vares dir:

>Sento haver borrat les contestacions rebudes, pero em pensava que no
hauria de demanar res més del tema, m'equivocava.  sorry _: |
>Ja he conseguit solucionar tots el problemes que tenia, mernys lo del
framebuffer, fin hi tot he aconseguit instal.lar el driver d'nvida, pero
seguiexo sense veure les fonts de la consola al iniciar la pantalla. Només
ho he aconseguit compilant el kernel amb suport per a nvidia riva, pero no
acoseguia que funciones el parametre 'vga=791' del lilo, es carrega amb
les fonts grans. A més quan inentava instalar els drivers m'ha dit que no
her compatible amb els riva i que deshabilites el seu suport al kernel. He
hagut d'accedir per ssh des d'un altre pc i instalar el driver, ja que a
la pantalla no m'hi apareix res.
>Algu em vadir que el kernel portava suport per un modul que es diu 'nv'
em sembla, i a mi no m'apareix, el que jo compilo es diu 'rivafb',
m'agadaria saber si es referia a aquest o no? es que l'altre no tinc forma
de loclaitzar-lo, o el que he instalat, no hi ha forma de compilar-lo amb
el kernel i no tenir-lo com a mòdul??? (no se si serviria de res jo
pregunto)

>gracies
>

>Comparte tus fotos y revélalas sin moverte de casa. Papel Kodak Royal,
¡Sólo 1 Euro gastos de envío!
>OFERTA ANIVERSARIO: 15x20 por sólo 0.50eur.Tus fotos digitales en
PIXELIN.COM

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>