Re: Polonia torna a ajornar la directiva de patents de programari.

El 25/01/05, a les 14:39:47, Xavier ens deleità amb les següents paraules:
> Jo em penso que algun dia t'hauriem d'agrair tots plegats els esforços
> que hi dediques a aquesta tasca, que suposso ha de ser feixuga i dura.
>
> Des d'aquí el meu reconeixement a la feina que fas :)

certament, no se si s'ha dit ja abans, pero moltissimes gracies per
mantenir-nos a tot*s informa**s sobre aquest tema :)

doncs nomes el fet d'escriure els mails que escrius, ja es tota una feina, i
ni tansols veiem tota la que encara duu per darrera a l'hora d'informar-se
pels diferents mitjans disponibles

apa!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."