Re: Problemes amb una compilació del kernel 2.6.10

El dg 23 de 01 del 2005 a les 13:49 +0000, en/na surgen va escriure:
> Soc bastant nou en aixo de GNU/Linux, i he estat intentnt compilar un
> kernel de la serie 2.6, de moment sense aconseguir-ho. Ara estic apunt
> d'aconseguir-ho, pero no acaba de rutllar tot com caldria. Al arrencar
> tinc problemes amb el framebuffer, no aconseguiexo que es vegi res a
> la pantalla. Com a molt he aconseguit veure alguns colors
> inteligibles. He provat de compilar sense suport pel framebuffer a la
> consola, amb suport pero les font precompilades de 8x16, pero no
> aconsegueixo res. La meva tarja gràfica és una Nvidia Geforce 4.

En principi, dins a "Device Drivers/Graphics support", tenint activades
les opcions de "Support for frame buffer devices" i "VESA VGA graphics
support", i dins de "Console display driver support":

--- VGA text console
[*]   Video mode selection support
< > MDA text console (dual-headed) (EXPERIMENTAL)
<*> Framebuffer Console support
[*]   Select compiled-in fonts
[ ]     VGA 8x8 font
[*]     VGA 8x16 font
[ ]     Mac console 6x11 font (not supported by all drivers)
[ ]     Pearl (old m68k) console 8x8 font
[ ]     Acorn console 8x8 font
[ ]     Mini 4x6 font
[ ]     Sparc console 8x16 font
[ ]     Sparc console 12x22 font (not supported by all drivers)

ja n'hauries de tenir prou. És habitual deixar-se el "Video mode
selection support".

> D'altra banda el sistema engega correctament, pero un cop dins del
> KDE, no puc aconseguir que el mòdem marqui la connexió. Tinc un mòdem
> extern de 56k conectat al port serie (em sembla, mai ho he tingut
> gaire clar  : ) el ttsy1. Quan executo 'pon' el mòdem no respon,
> suposu que deu ser alguna cos que em deixo de compilar pero, he estat
> mirant les opcions i no se el que pot ser. Si algu s'hi ha trobat a
> veure si em pogués explicar com solucionar ho.

A "Device Drivers/Networking" support tens totes les opcions de PPP i
SLIP?

Per altre banda, com et connectes a internet? Via kppp o per consola
utilitzant el "ppp call ..."? Al kppp algun cop m'havia donat problemes
i era qulpa d'alguns permisos (però bé, ssegons el què dius abans de que
ja et podies connectar, no crec que sigui això si no has tocat res
d'això).

Em sembla que el port sèrie encara em funciona  ;)  Mira si ho tens
igual (kernel 2.6.10):

root@tarat:/usr/src/linux# cat .config |grep -i serial
# CONFIG_PARPORT_SERIAL is not set
# CONFIG_MOUSE_SERIAL is not set
# CONFIG_SERIAL_NONSTANDARD is not set
# Serial drivers
CONFIG_SERIAL_8250=y
# CONFIG_SERIAL_8250_CONSOLE is not set
# CONFIG_SERIAL_8250_ACPI is not set
CONFIG_SERIAL_8250_NR_UARTS=4
# CONFIG_SERIAL_8250_EXTENDED is not set
# Non-8250 serial port support
CONFIG_SERIAL_CORE=y
# CONFIG_SND_SERIAL_U16550 is not set
# USB Serial Converter support
# CONFIG_USB_SERIAL is not set
root@tarat:/usr/src/linux#

Si te'n falta algun i no el saps trobar, diga-ho i ja t'ajudaré/em.

Espero que et sigui útil. Si no ho és, diga-ho. Així anirem acotant
possibilitats i et podrem ajudar millor  =)

--
Robert Vall Mas [EliziR]
  Clau GnuPG: 0xD8CD372F ($ gpg --recv-keys D8CD372F)