Re: Ubuntu en un PIII (sense usuari creat)

On Thu, Jan 20, 2005 at 03:39:20AM +0100, Daniel Parera wrote:
> He instalat per veure com anava una ubuntu a un pc modest que tenia
> per casa (PIII 450Mhz 256 RAM). M'ha donat algun problema a la
> instalacio. He aconseguit instalar-lo posant el parametre linux
> ACPI=off. Si no ho posava sortien coses de l'estil de Kernel Panic. Em
> podrieu explicar pq passava aixo??

ACPI són una sèrie de funcions estàndards que estan suportades
per algún maquinari i serveixen per "control d'energia" (aprox.).
Com que el codi del kernel encara no deu estar gaire polit potser
porta problemes amb segons quin hardware.

> No he aconseguit crear un usuari (Em donava algun error que no he
> pogut llegir, entava les dades correctament, pero no hi havia manera
> que funciones) i ara em trobo que no se com entar al sistema. Alguna
> idea.

Pots entrar al sistema si quan engegues en el kernel li passes
les opcions "init=/bin/sh rw". Per posar el password del root
ho pots fer amb l'ordre "passwd" tal qual, i per crear usuaris
amb:

 adduser nom_usuari

i després la contrasenya amb:

 passwd nom_usuari

Em sembla ;)

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.