Re: Pen driver, camara, disc dur (USB)

En/na Daniel Parera ha escrit:

Avui estic capficat i vull arreglar cosetes al PC.

Tinc una configuració al fstab, típica per al pen-driver (entre altres
coses), amb diferents dispositius sda1, sda2 i sda4 (o alguna cosa
així). els pendrivers em funcionen de maravella com root i usuari,
però quan intento montar el disc dur es monta perfectament, tinc 3
particions, 1fat i 2ntfs (coses de windows) , i passa que les de ntfs
no són accesibles per l'usuari. Com puc fer per a que sigui una
configuració estàndar, que funcioni tot corrrectament??
No he provat la camara, aquesta nit ho faré, però suposo que
funcionarà bé la configuració de pen-driver, no??

Dew!!

No se molt d'açò, però em pareix que te que vore amb el kernel. Em sona que per defecte el kernel de la sarge no dona suport per a unitats ntfs. Ara bé, no sé si pots posar-li un mòdul o has de recompilar el kernel. De tota manera pel que se l'accés a unitats ntfs està en fase de proves. Pot ser podràs llegir el contingut però no escriure-hi. Jo intenti una vegada informar-me, però quan vaig sentir lo de recompilar el kernel em vaig asustar. Ara utilitze una ntfs menuda per a güindous i i dos fat per a dades.