Date: Tue, 11 Jan 2005 10:53:27 +0100
From: "Bustia del Servei 3alacarta" <3alacarta@tvcatalunya.com>
Subject: Compatibilitat 3alacarta

> Benvolgut/ benvolguda:
>
> L'oferta gratuïta de vídeos sota demanda del servei 3alacarta actualment
ja està disponible per al navegador Firefox en l'entorn Windows.

> Molt breument també ho serà per a l'entorn Mac OSX amb els navegadors
Safari, Firefox i Explorer.

> Aquestes versions incorporaran tan aviat com sigui possible les
emissions en directe.

> D'altra banda, estem treballant perquè l'oferta de banda ampla de
pagament del servei 3alacarta també sigui compatible amb el Firefox. Quan
aquesta versió estigui operativa ho comunicarem als nostres portals i a
tots els usuaris que us heu interessat per aquesta qüestió.

> Properament també anirem assolint la compatibilitat amb altres
navegadors i en un futur oferirem els vídeos en formats oberts.

> Gràcies pel vostre interés.
>
> Atentament,
>
> 3alacarta
>
>  <mailto:vzabalza@teleline.es>

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
========================
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
========================
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
========================
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies