Re: He perdut les contarsenyes

Hola.

Ja he pogut solucionar el problema amb les contrasenyes. Al final He
restaurat l'archiu passwd a partir de passwd.bak i ha funcionat. He hagut
de entrar amb init=/bin/bash rw perquè amb init=/bin/sh no em deixaba
escriure al disc. Ara tinc un archiu passwd amb les contrasenyes ecriptades
y no hi ha archiu shadow (a l'altre ordinador tinc els dos no sé perquè)
però bé com que funciona no vull fer més proves per si de cas.

Moltes gràcies a tots els que m' han ajudat.

José Luis