Re: He perdut les contarsenyes

 --- José Luis <cancio@clara.co.uk> escribió:
> [...]
> root. Jo crec que té relació amb el sistema
> d'ecriptació ssh. He estat
> mirant el firxer /etc/passwd des de un Cd  de
> Knoppix, i al costat de cada
> usuari apareix una "x", això em sembla que vol dir
> que la contrasenya està
> encriptada, el problema és que he llegit que en
> aquest cas hauria de haber
> també el fitxer /etc/shadow... i aquest no hi és. El
> cas és que puc iniciar
> el sistema i no sé com fer per recuperar o netejar
> les contrasenyes.
>
> Si algú Té alguna idea li agrairia le seva ajuda

Pots intentar colocar una contrasenya en blanc. P.e.
en el fitxer de /etc/passwd, o escriure un /etc/shadow
... el meu /etc/shadow és així:
bobo:$2$dHGtFZxx$j5LOI.MiyIt0lfOG6hGep1:12565:0:99999:7:::
+::::::::

i jo tinc un usuari que es diu bobo i el que ve a
continuació deu ser la contrasenya. Pots intentar de
fer algu com :

root::12565:0:99999:7

fes un man shadow a vere si pots saber que són els
altres camps....

> Salutacions
>
> José Luis

=====
Jordi Massaguer Pla
Computer Engineer by the University of Girona
http://es.geocities.com/jjordicat
email: jordi.massaguer@catalonia.net

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es