Debian GNU/Linux 3.X Bible

Holes,

M'agradaria saber si algú té aquest llibre i funcionaria a mode de
referencia, ja sé que la millor documentació és la de internet que
està actualitzada i tal però és per la feina perquè tinc companys que
estan algo fluixos en Linux i amb aquesta distri. Però voldria tenir
un llibre com a mínim amb les seves tapes i tal.

El llibre és:

Debian GNU/Linux 3.X Bible (Bible)
by David B. Harris, Benjamin Mako Hill

Algú coneix els autors?

O algú té el llibre i creu que estarà bé?

Gràcies.

Jordi.

--
Your eyes are weary from staring at the CRT. You feel sleepy. Notice
how restful it is to watch the cursor blink. Close your eyes. The