Re: A títol informatiu ;-)

Desde fa molt temps el meu segon disc dur (on hi ha linux i una
partició fat per a transferéncia) es reconegut com a defectuós per
part de Windows.
Per part de Linux només nombra una petita linia dient "Cannot allocate
region 4 on ...." pero corre perfectament l'ubuntu que hi ha
instal·lat.
La vegada que vaig intentar instal·lar windows xp en aquella partició
hem va dir que .... bueno es va queda penjat.
Jo de tu donaria perdut els windows XD