Re: Errors GNOME (Detallats)

Lo del salvapantalla esta solucionat, pro lo altre al modificar em
sortien dos errors iguals, i una pantalleta on em donaven a triar
entre configuracio de GNOME o de les X,

El escrtitori es queda igual nomes funciona el boto del mig del ratoli
i es queda parat mentre executaba el segon element del GNOME.

Els errors son els mateixos que abans, i el resultat de les comandes
es el seguent

Dani:~# xprop -root | grep XKB
xprop:  unable to open display ':0.0'
usage:  xprop [-options ...] [[format [dformat]] atom] ...

where options include:
    -grammar                       print out full grammar for command line
    -display host:dpy              the X server to contact
    -id id                         resource id of window to examine
    -name name                     name of window to examine
    -font name                     name of font to examine
    -remove propname               remove a property
    -set propname value            set a property to a given value
    -root                          examine the root window
    -len n                         display at most n bytes of any property
    -notype                        do not display the type field
    -fs filename                   where to look for formats for properties
    -frame                         don't ignore window manager frames
    -f propname format [dformat]   formats to use for property of given name
    -spy                           examine window properties forever

Dani:~# gconftool-2 -R /desktop/gnome/peripherals/keyboard/xkb
 layouts = [es  es]
 model = pc105
 overrideSettings = false
 options = []