Re: Errors GNOME (Detallats)

el primer ja te l'han dit.

per arreglar el segon has d'editar el fitxer /etc/X11/XF86Config(-4) i a
la part de l'input device del teclat trobaràs dos llocs on posa "es" que
és el mapejat del teclat. has de deixar només el que posa
        Option          "XkbLayout"     "es"
l'altra comenta'l. reinicia les X i prova a veure que tal.

fins ara.

Daniel Parera, vares dir:

>Hola
>
>Els errors  son 2
>
>Primer-->
>
>S'ha produït un error a l'iniciar el protector de pantalla:
>
>Failed to execute child process "xscreensaver" (El fitxer o directori no
existei
>x)
>
>La funcionalitat de protecció de pantalla no funcionarà en aquesta sessió
--------
>Segon-->
>
>S'ha produït un error en activar la configuració XKB.
>Probablement s'ha degut a un problema intern del servidor d'X.

> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>