Re: primers passos amb phpgroupware...

llegint més documentació he vist que s'instal·la al directori /etc/phpgroupware i que l'apache ja s'necarrega de redireccionar-ho tot; ara només em falta acabar d'entendre com funciona tot plegat

En/na Lluís Forns Puigmartí ha escrit:

he llegit alguna cosa sobre el phpgroupware i la idea m'interessa una mica. He fet un apt-get en un ordenador de proves que ting (amb Apache i MySQL) i l'he configurat sense cap problema (crec....); però no tinc ni idea de com carregar-lo. He fet la instal·lació en una Knoppix 3.7 i després de l'apt-get he mirat el fitxer /var/www però no hi ha res de phpgroupware; també he intentat accedir a http://localhost/phpgroupware/setup tal com em diuen durant la instal·lació però sense èxit.

Suposo que tinc algun concepte mal entès sobre això... si algú em pot donar una pista que m'estalvii moltes hores de google li agrairé.

mercès pel vostre temps