Re: Iniciar Sesio en Domini NT

Per usar usuaris d'un domini amb el Samba vé una cosa que es diu winbind que et permet usar usuaris del domini windows (sé que va amb Active Directory, no sé si val per dominis NT).
Necessitaràs tenir-ne força idea. Són configuracions complexes.

De tota manera podries aclarir-ho més?
Quina mena de proxy és? És estrany això de que calgui tenir iniciada una sessió. Normalment tenia entès que un proxy podia necessitar autenticació (en aquest cas seria autenticació NTLM...no hi tinc clar).

Fins ara,

Pau

Molino Algemesi wrote:

Hola!!!!
Tinc un petit problema: Un equip Linux en el que necesite acces a internet. per a tindre acces el proxy demana que tinga una sesio iniciada al servidor de domini. Com puc fer-ho desde linux..... (no tinc ni idea) ja tinc el usuari donat d'alta en el servidor de domini. Gracies....