Re: ni l'un ni l'altre sinó tot el contrari... Re: Lilo, Grub, .... Kin puk agafar?

Lluís Gras, vares dir:

>PD: Ara em queda la curiositat de si el disquet que he preparat amb
>sbminst -t es -d /dev/fd0 funcionarà a qualsevol altra màquina ???

be, si coincideixen les particions potser si que t'anirà. per exemple, si
a /dev/hda1 tens una partició fat32 als dos ordinadors, llavors t'ho
respectarà, però si no per defecte t'ho esborrarà, encara que pots forçar
que apareguin particions. de totes maneres fas un ctrl+h i es refresca tot
al moment, fins i tot les unitats de cdrom/dvd.

a debian hi ha un paquet adicional per afinar encara mes les
configuracions, sobretot si vols instal·lar-lo a vàries màquines. el
paquet és bmconf

fins ara!

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>