Re: ni l'un ni l'altre sinó tot el contrari... Re: Lilo, Grub, .... Kin puk agafar?

> instal·la qualsevol dels dos al primer sector de la partició i després fes
> un
> apt-get install sbm
> i un
> sbminst -t es -d /dev/hda
>

> fins ara

Recordo haver-ho provat fa força temps ( la versió dos ) i desde disquet ...
La veritat és que tinc una configuració bastant complexa ( dos discs, un
XP al primer i un win98se al segon acompanyats per uns quants linux ) i
després del missatge d'en muzzol ho he fet ( pensant allò que dels covards
no s'ha escrit rés ) ... i he quedat gratament sorprès, la interfície és
una mica espartana però he pogut arrencar-ho tot sense necessitat de
mapejar discs i bajanades d'aquestes, a més s'ho ha fet tot solet ;-) ni
críptics arxius de configuració  ni rés que s'hi assembli, instal·lar i a
correr.

Gràcies per l'apunt

PD: Ara em queda la curiositat de si el disquet que he preparat amb
sbminst -t es -d /dev/fd0 funcionarà a qualsevol altra màquina ???