Re: correció ortogràfica a l'openoffice

hola ricard!

si fas això: apt-cache search catalan

et retorna els paquets relacionats amb el català. concretament, jo tinc aquests paquets instal·lats:

pau@parato:~$ dpkg --list | grep ^ii > paquets
pau@parato:~$ grep -i catalan paquets
ii  aspell-ca      0.4-1          Catalan dictionary for aspell
ii  icatalan       0.4-1          Catalan dictionary for ispell
ii  kde-i18n-ca    3.3.1-1        Catalan (ca) internationalized (i18n) files
ii  mozilla-firefo 1.0-1          Mozilla Firefox Catalan language/region pack
ii  mozilla-locale 1.7.1-1        Mozilla Catalan language package
ii  myspell-ca     0.4-1          Catalan dictionary for myspell
ii  openoffice.org 1.1.2dfsg1-3   Catalan language package for OpenOffice.org
ii  wcatalan       0.4-1          Catalan dictionary words for /usr/share/dict

(alguns noms de paquets surten tallats).

i concretant una mica més, crec que el que necessites és el de myspell-ca i el paquet openoffice.org-l10n-ca. Almenys, jo quan he mirat això dels paràmetres d'idioma que dius, em sortia alguna cosa del myspell

ara bé, què és myspell.... això ho deixo per un altre ;)

> Moltas grácies per abanssat, creieume, em fa falta el currector.

tot sembla indicar que el necessites ;)

salutacions,

pau.