Re: Woody o Sarge??

On Mon, Jan 03, 2005 at 12:39:30AM +0100, Miguel Gea Milvaques wrote:
> [...]
> debian, triar tan sols 1000 paquets, eliminar la majoria de les
> arquitectures, agafar desenvolupadors de debian per que la milloren y no
> fan retorn del que fan a debian, es a dir, el que fan s'ho queden, i si
> algú ho vol, que es baixe el paquet d'ubuntu i mire que han fet. Després
> ferramentes com el Rosetta (realment interessant, per cert) no son
> lliures, malgrat que et diuen que podeu traduir tot el que vulgues  per
> ells. Han agafat el instal·lador de sarge i l'han oferit al públic
> general donant la impressió que es molt fàcil d'instal·lar ubuntu (i és

Això no és cert. Ubuntu està tornant moltíssims pedaços a la distribució
original. Sense anar més lluny, si la migració de GNOME 2.6 a GNOME 2.8
ens ha anat tan bé és perquè Ubuntu ens va aplanar el camí i va ser tot
més fàcil reutilitzant part dels patches que van fer ells.

Ubuntu ha solucionat un *OU* de coses que no fncionaven a l'arquitectura
amd64.

Moltes millores del debian-installer han vingut de la mà de treballadors
de canonical. Etc, etc.

> I més crítiques es podien fer, però a la fi i al cap es una empresa, i
> el seu objectiu a la fi i al cap es guanyar diners. Els trobe
> personalment uns aprofitats.

Clar :) Però no digues que només s'aprofiten, pq també donen. RedHat és
una empresa també, i guanya diners, i algunes decisions que prenen són
xungues, però gràcies a ells GNOME és millor del que podria ser sense
ells o Sun.

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/