Re: Woody o Sarge??

A l'iniciant del fil:

Com pots veure els fils de conversa divaguen habitualment. (mea culpa pq he
volgut aprofitar per tantejar el tema Ubuntu que no se si s'havia tractat a la
llista i m'ha agradat força la resposta)
És una comunitat! Amb lo bo i lo dolent. (Per cer, algú acostuma a estar a
algun canal IRC de freenode?)

Si vols provar l'instal·lador de Sarge que algú ha comentat:
http://www.debian.org/devel/debian-installer/

Si tens Banda ampla ranciejada i vols provar el netinstall  (la ISO és més
petita i es baixa els paquets DEB per xarxa).

Segueixo dient que va molt bé començar amb un LiveCD que et permeti la
instal·lació al disc. Jo vaig començar així i ara instal·lo amb
Debootstrap! :P

Si tens més preguntes sobre el teu tema ja saps...

Pau

A Dilluns 03 Gener 2005 00:19, pere va escriure: