Re: Woody o Sarge??

El dl 03 de 01 del 2005 a les 00:19 +0100, en/na pere va escriure:
> potser millor no fer-ne un debat, però si part de l'èxit de Debian,
> rau en què la seva instal·lació és avui 20 cops més fàcil que les
> antigues versions,
> també és perquè, diguem-ne "vehicles" com ubuntu acosten al personal a
> gnu/linux, així com a molts de nosaltres el magnànim m$ va acostar les
> màquines x86....
>
> però en fi, que si, que estem d'acord...

Per que m'entengues, estan fent coses com agafar tot el que hi ha en
debian, triar tan sols 1000 paquets, eliminar la majoria de les
arquitectures, agafar desenvolupadors de debian per que la milloren y no
fan retorn del que fan a debian, es a dir, el que fan s'ho queden, i si
algú ho vol, que es baixe el paquet d'ubuntu i mire que han fet. Després
ferramentes com el Rosetta (realment interessant, per cert) no son
lliures, malgrat que et diuen que podeu traduir tot el que vulgues  per
ells. Han agafat el instal·lador de sarge i l'han oferit al públic
general donant la impressió que es molt fàcil d'instal·lar ubuntu (i és
cert).

I més crítiques es podien fer, però a la fi i al cap es una empresa, i
el seu objectiu a la fi i al cap es guanyar diners. Els trobe
personalment uns aprofitats.
--
Miguel Gea Milvaques <debian@miguelgea.com>
Blog: http://www.livejournal.com/users/xerakko/