Re: Woody o Sarge??

cappujpa@eupmt.es wrote:
Hola,

Woody està molt anticuada (kernel, entorns d'escriptori, tot en general) La
van congelar fa 2 anys mes o menys.
Sarge (ara testing) passarà a ser anticuada quan la facin estable.

Però per començar Sarge pot valer.

Potser em tiraran pedres a la llista però jo em vaig endinsar a Debian amb
Knoppix i et recomano que facis el mateix.

Ja rebràs altres opinions, segur.

Lo dit, instal·lat Knoppix al disc dur. Apren l'APT per estar ben actualitzat.
I després llegeix-te coses de debian.org per anar sabent què és tot això de
estable, testing i unstable (que és la que uso jo i no ho és tant com el nom
indica). A partir d'aqui ja trobaràs com instal·lar la Sarge o amb sort ja
l'hauran publicat oficialment.

.................ufffffffffff
<polèmic>Ah! i no provis una cosa que es diu Ubuntu que és Debian en mans dels
dictàmens del capital</polèmic>

sempre serà millor que m$, no?

Fins aviat.

Pau