Re: problemes amb el correu

independentment de si la solució aquesta te funciona, l'opció mes evident
és canviar de servidor de correu. t'ho pots muntar tu o pots utilitzar un
que sigui mes o menys fiable.
jo mai he utilitzat els comptes de correu que et "regalen" els isps perqué
sempre he tengut problemes.

jo et recomanaria d'utilitzar mail.ru o gmail.com, però supòs que n'hi ha
molts altres que són mes fiables que ya.com.

fins ara

Ivà, vares dir:

>Holes,
>
>Jo també utilitzo ya.com, i en el meu 'servidor' de correu només hi tinc
>el fetchmail i l'exim4 (a més del courier-imap per accedir-hi des dels
>PC's).
>Executant el fetchmail en mode debug, vaig veure que quan recolectava
>els mails de ya.com el tamany en bytes dels mails no coincidia amb el
>tamany esperat (sembla que escapçava també).
>
>Ho vaig sol·lucionar amb la opció fetchall. Prova-ho si us plau i dius
>el que.
>
>Salut.
>
>Ivà.

Aquest és

Li

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>