Re: problemes amb el correu

> Executant el fetchmail en mode debug, vaig veure que quan recolectava
> els mails de ya.com el tamany en bytes dels mails no coincidia amb el
> tamany esperat (sembla que escapçava també).
>
> Ho vaig sol·lucionar amb la opció fetchall.

Primer que res, gràcies per la resposta (més ràpida que la del "primo"...)

Jo utilitzo .fetchmailrc per accedir als servidors, amb el fetchmail corrent
com a dimoni que s'executa cada cert temps, no utilitzo doncs la linia de
comandaments. He intentat posar lo de fetchall en diversos llocs
del .fetchmailrc, però em dóna errors de sintaxi, no n'he tret l'aigua clara
llegint el "man". On ho he de posar per que funcioni?
Ricard