instal·lador debian sarge

hola!

ahir vaig estar provant net installer de Sarge. La veritat és que em vaig quedar molt (gratament) sorprès. s'ho va fer pràcticament tot sol i sense cap mena de problema, en un portàtil del qual no tenia pràcticament cap informació de hardware. Havia llegit per la llista que la instal·lació de l'ubuntu es basa en l'instal·lador de la Sarge, i volia provar a veure què tal. A partir d'ara, m'ha quedat clar: net installer és la solució ;)

malgrat tanta meravella, com sempre, configurant les X vaig tenir algun problema i vaig tallar amb un halt el procés de configuració. Ara, després d'haver tornat a arrancar la màquina, el programa de configuració (base-config) se m'engega sol, però ja ho tinc gairbé tot configurat i voldria acabar-ho manualment.
He provat de matar el procés que l'havia llançat (termwrap), però no m'ha servit de massa cosa. quan reboto la màquina el base-config se m'engega altre cop, paral·lelament a les X i tota la pesca.

he fet un grep -r base-config /etc/* i em surt, entre d'altres coses una entrada a /etc/inittab on hi posa:

1:2345:respawn:/usr/sbin/termwrap /usr/sbin/base-config new </dev/tty1 >/dev/tty1 2>&1

suposo que això és el que ho fa arrencar.
(.. uns minuts després)

efectivament, comentant aquesta línia, ja no se m'arranca el base-config. Ara el problema és que perdo una consola, la tty1 (que era on es llançava el base-config).
En fi, que suposo que es podria solucionar afegint l'entrada per la consola corresponent a l'inittab, però tot plegat ho trobo bastant ferragós.

Algú sap una manera més neta de parar l'execució per defecte del base-config?

gràcies per avançat...

salutacions,

pau.