Re: Problemes amb recepció de la llista

jo sospitaria abans de res, del teu isp, del teu proveidor de correu.
potser identifica aquestes llistes com a spam i te l'esborra.

no crec que el kmail ni el KDE en tenguin cap culpa.

fins ara

Josep Lloret Bosch, vares dir:

>Hola:
>El darrer missatge que he rebut de la llista es del 22 de desembre.
>He comprobat, per la web, que sí puc enviar missatges, però no en rebo
cap.
>Faig servir el Kmail 1.7.1 amb el KDE  3.3.1 i, tret d'haver fet algun
>"update" general, no he tocat pas la configuració del correu i, a primer
cop
>d'ull, tot sembla estar igual que sempre.
>Cal dir que sí rebo correus que no son de les llistes.
>¿Algú té cap idea al respecte?
>Gràcies.

> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>