Re: L'ordinador i la canalla ... i els sogres ...

Hola

A tall de tot això, trobo que a part del contingut amb sexe, que sembla
ser la bèstia negra d'aquests programes, a mi com a pare (encara no ho
sóc) em preocuparia el fet que els meus fills anessin a un xat i algú
malintencionat obtingués informació, o contactés amb ells, aprofitant la
seva edat/immaduresa, i els pogués fer mal... I trobo que el filtre per
paraules no crec que funcioni en webs amb xats tipus la de terra.es...

Jo quan tingui fills i ells tinguin accés a un ordinador amb internet, la primera cosa que faré és impedir-los l'accés a IRC tallant els ports corresponents que em sembla que són de 6660 a 6669 i 7000. Però l'accés a IRC mitjançant navegador és més complicat; tot i que sempre pots no instal·lar el java que és com funcionen la majoria de IRC mitjançant navegador.

De vegades he pensat que seria una bona idea un programa que per defecte
només permetés accedir a les IP que tu li has donat permís... Com que

Això no es pot fer amb l'iptables?? Em sona d'haver-ho llegit alguna vegada (http://es.tldp.org/Manuales-LuCAS/doc-iptables-firewall/doc-iptables-firewall-html/)

això seria capar tant Internet que perdria part de la gràcia, havia
pensat que es podria introduir la IP (o millor dit, la URL) i un altre
paràmetre que fos el núm. de nivells d'enllaços a seguir. Si per exemple
es permet clubsuper3.net amb 2 nivells, tots els enllaços que derivin
d'aquesta URL i els que derivin dels derivats (!!!) serien
accessibles... no sé si m'explico... Crec que un sistema semblant a
aquest podria ser força útil... No sé si en coneixeu cap de semblant...

Això ja no tinc ni idea si es pot fer...

Bones festes!!!

--
Albert Oliver Serra