Re: fent carta als reis

se que existeixen uns aparells que te poden interesar
un receptor wifi que te un o més ports ethernet
a l'ordinador únicament tens ethernet
la configuració wifi es al'aparell, supose que accedint via web
no se, el problema pot ser el preu, me sona que eren sobre 50eur
quan pci en trobarás per 25 probablement

per cert, els usb-wifi no funcionarán a linux, segur, no?