Re: l'ordinador i la canalla...

El ds 25 de 12 del 2004 a les 19:50 +0100, en/na Francesc Guasch va
escriure:

> Hola, jo no he fet servir el squidguard, però si sé com van les
> ACLs del squid.
>
> squid és una aplicació de les que s'anomenen proxies de web.
> L'instal.les (  # apt-get install squid ) i configures el
> navagador web per que el faci servir
>
>   amb mozilla: preferències -> avançades -> proxies
> 	host:127.0.0.1, port:3128
>
> Un cop això et funcioni pots fer una llista de control
> d'accés (Access Control List (ACL)) a la configuració
> del squid. Cal editar /etc/squid/squid.conf.
> Un exemple: per evitar accedir a playboy.com:
>
>    acl playboy dstdomain .playboy.com

> [...]

Si l'SquidGuard llista les webs guarres, violentes, etc. i es tant fàcil
com posar un proxy al navegador, llavors estic salvat, sembla mooolt
senzill, i encara que suposo que és menys robust que el sistema
anterior, les dos nenes aafectades, de 5 i 9 anyets, estant lluny de
crakejar el sistema :-)

Merci,

Joan

--
Calbasi > http://delaterra.net/personal/

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus