postals de Nadal i bon any Nou

Hola,

Fa temps que no escric aquí, però bé :-)

Només m'agradaria comentar que des de Catux, hem posat un "servei" en
marxa per aquests dies:

http://www.catux.org/nadal2004

És per enviar postals de Nadal (només n'hi ha una però bé...)

L'any passat jo en buscava i totes eres amb flash, música, lentes,
pesades, etc., aquesta en canvi és més simplona :-)

Així que ja sabeu, a donar bon nadal a qui vulgueu :-)

Fins aviat i bon Nadal i bon any a tothom!

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info