fent carta als reis

Hola,

estic fent la carta als reis (bueno, la meva i la de la meva familia ;-)), i
entre altres coses surt una targeta PCI wireless per al servidor, per fer de
d'AP, i una PDA, que jo vull que s'hi pugui posar linux (aquí és on em fico a
la llista dels altres jeje).

La targeta wireless busco una que suporto el tipus "g" (54Mb) i el ¿driver?
hostAP (estic llegint-me els tutorials de
http://www.sincables.net/modules.php?name=Sections&op=listarticles&secid=2).
Per allà comenten DLink, algú em pot confirmar (si pot ser un model concret
millor, és per anar sobre segur) quedaria més tranquil. Si a més, té antena
amb cable (el servidor està una mica amagat i per, sense posar antenes
"rares" millorar la cobertura), millor. El servidor corre Debian.

I sobre la PDA, alguna sobre els 300€. Experiències amb el Pocket PC Medion??
Hi ha programes de Navegació per carreteres en linux?

espero sugerències!

guillem