Re: Java en debian

El jue, 23-12-2004 a las 17:26 +0100, Xarx escribió:
> Hola:

Hola!

> [...]
> entre 5 items, però no funciona: quan faig la elecció d'un qualsevol dels
> items el programa no para i va passant continuament sense parar del item per
> defecte  a l'escollit. Em pensava que ho programava malament, però crec que
> no, en el exemple que hi ha al material, que és un applet li passa el mateix.
> Amb dos PC tant amb Konqueror com amb Firefox quan faig elecció els items no
> paren,...
>
> Ho vaig probar amb win i l'applet funciona.
>
> Si algu té el java instal·lat pot fer la prova, clicant el boto:
>
> "Mostro com t'ha de quedar" de la plana:

Faig servir Debian Sid amb la VM de Sun 1.5 i es veu correctament
l'applet.

> Si ho podeu probar amb una altra distro, aniria bé:
>
> Jo ho he provar han dues màquines amb Sarge, amb 2.6.9, i actualitzades.
>
> El java el tinc de:
>
> deb http://jrfonseca.dyndns.org/debian ./
>
> La versió que he agafat és:
>
> j2sdk1.4  versio 1.4.1.99.rc    els docs corresponents i com a gui Eclipse em
> sembla de sid.
>
> Si a algú  li funciona l'aplet, em podria dir com ho te això del java?

La millor forma per tenir java a Debian és baixar la VM de Sun i
instalar-la amb el java-package. Aquest paquet et crea a partir de
l'script que t'has baixa de Sun un paquet deb per instalar-lo netament
al sistema.

D'aquesta manera ho vaig fer jo i va com la seda.

> Moltes gràcies a tots.

De res i fins un altre.

--
   _______