Fwd: Re: Disquetera externa

Hola, tens raó.

La disquetera es conecta al port serial
La distro Debian, és la Wooddy (3.0). El kernel, 2.2X.
No recordo versió exacte.

Salut

=====
-- Albert Sanfeliu --

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es
--- Begin Message ---
El dv 17 de 12 del 2004 a les 17:55 +0100, en/na Albert Sanfeliu va
escriure:
> Hola a tots, sóc nou en el món Debian i tinc un petit
> dubte.
>
> He instal·lat la distribució a un pc una mica carca;
> l'he anat montant amb peces que m'han passat o
> trobades. Tot i aixó no em queixo massa ja que
> funciona. El problema el tinc amb la disquetera. La
> que tenia "de serie" no funcionava i volia aprofitar
> una que em van donar. El problema és que la disquetera
> es externa i, per ara, no me la reconeix.
>
> Sabeu alguna manera? M'han comentat de recompilar el
> kernel amb els drivers.

Primer de tot caldria veure com es connecta la disquetera al PC (port
paral.lel, USB,...) per saber quin suport has d'activar.

També serà útil saber quina Debian has instal.lat i quin kernel estas
usant ara mateix (fes "uname -a" en un terminal)

Orestes