Re: patents de programari retirades de l'ordre del dia del Consell d'avui

Potser no hauria de barrejar xurros i melindros xò se'm fa raro
d'escoltar q Polonia q va de bracet amb EEUU en lo camp bèl.lic no
actui en concordança respecte les patents quan, per extensió, aquest
model de mercat encaixa(*) amb lo de la industria bèl.lica.

(*)http://www.lasindias.com/articulos_3/linux_noviembre.html

De totes maneres no tic gens informat sobre l funcionament de la
bugrocracia europea i potser ha sigut això, q la bugrocracia a
funcionat.