Re: Re-Actualització: Caos al Consell de Ministres de la UE amb la directiva de patents de programari

> Al final ahir dilluns a la nit va apareixer a la web del consell l'ordre del dia complet per
> avui d'aquí a 10 minuts (és a dir la llista de punts A que faltava):
>
> http://register.consilium.eu.int/pdf/en/04/st16/st16107.en04.pdf
>
> (la directiva de patents de programari, titolada "on the patentability of computer implemented
> inventions" és l'últim de 16 punts A que s'adoptaran tots junts sense discussió al principi,
> excepte si algun estat s'hi oposa).
>
> També apareix en una agenda per a la premsa a
>
> http://ue.eu.int/ueDocs/cms_Data/docs/pressData/en/agricult/83233.pdf

Ho fan expressament per deixar-me malament ? Avui ha sortit una versió
actualitzada d'aquest document i ja no està programat per les 10:00
d'avui sinó per a les 15:00

http://ue.eu.int/ueDocs/cms_Data/docs/pressData/en/agricult/83234.pdf

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org