Reinstal·lar GRUB (era LILO)

Hola, resulta que en realitat tenia GRUB i jo em pensava que tenia el LILO, ... aleshores, com m'ho faig amb el CD de la Knoppix per reinstal·lar-lo? Alguns de vosaltres m'heu dit que des d'una consola canvie els camins de /boot i /etc o alguna cosa així, però no m'heu explicat com s'esborren els enllaços per després reenllaçar. Vos agraïria una ajuda un poc més especifica. Sóc curtet, que li farem? Moltes gràcies de nou, i espere no semblar molt pesat. Pau. P.S: Feliç Dia del Consum i Feliç Any Nou!