Re: caràcters extranys a GnuPG

El ds 18 de 12 del 2004 a les 18:45 +0100, en/na Orestes Mas va
escriure:
> El dv 17 de 12 del 2004 a les 20:40 +0100, en/na Jordi Sayol va
> escriure:

> Això té la pinta de problema amb l'UNICODE. Ves al menú "Terminal->Set
> character encoding" i prova diverses opcions fins que ho vegis bé.
>
> Orestes.

Res de res Orestes, he provat amb moltes de les configuracions de
codificació i res:

Locale actual	ISO-8859-15
Occidental	ISO-8859-1
Occidental	IBM850
Unicode		UTF-8

fins i tot...

Occidental	WINDOWS-1252

i res de res.

Alguna idea mes?
Pot ser la font utilitzada? n'he provar varies però res de res. Quina
font tens configurada al terminal? amb "utilitza el tipus de lletra del
terminal del sistema" tampoc funciona.

Gràcies,
Jordi.