Re: sense cdrom en upgrade a 2.6.8 (conclusions)

El dg 19 de 12 del 2004 a les 12:16 +0100, en/na MarC va escriure:
En/na Francesc Guasch Ortiz ha escrit:

> has probat ubuntu ?
No encara.... Si que he llegit coses bones d'ella. No se, ubuntu em
sembla una bona iniciativa pero si l'uses acabaria instalant i començant
a afegir paquets des del main de debian ja que no te moltes coses que jo
uso i acabaria tornant a barallar-me amb Debian. Es un projecte menys
ambicios que Debian amb tots els avantatges i inconvenients que aixo
comporta.
Jo crec que de la mateixa manera que Ubuntu agafa lo bo de Debian,
Debian podria agafar lo bo de Ubuntu (i com Debian es mes gran que
Ubuntu, ser millor...).Per exemple un instalador millor i posar una
només un comentari: ja fa molts dies que llegeixo per les news que ubuntu te un instal·lador molt millor que el de debian. Be, doncs això es totalment fals. l'intal·lador d'ubuntu es exactament el nou "debian installer" que ja fa uns mesos que es disponible per testeig a http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/daily/ i que serà el nou instal·lador per a debian sage. Per cert, jo utilitzo ubuntu.
"universal" amb "testings congelades mes o menys estables" entre la
"stable" i la "testing".

Es l'etern debat de si serveixen per algo les "distribucions basades en
Debian".