caràcters extranys a GnuPG

Hola,
Fa uns dies que vaig instal·lar el GnuPG i tot funciona correctament excepte en que el caraters 'no estandars', accents, c trencada, etc. no es mostren correctament desde un ternimal de gnome.

No se quina es la causa ni com solucionar-ho.

Si algú m'ho pot explicar....
Gràcies,
jordi.

Adjunto una captura de pantalla tal com em surt a mi.

"gpg (GnuPG) 1.2.4; Copyright (C) 2003 Free Software Foundation, Inc.
"This program comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY.
"This is free software, and you are welcome to redistribute it
"under certain conditions. See the file COPYING for details.
"
"Seleccioneu quin tipus de clau voleu:
"   (1) DSA i ElGamal (predeterminat)
"   (2) DSA (nomï¿œs signar)
"   (4) RSA (nomï¿œs signar)
"Seleccioneu: 1
"La parella de claus DSA ha de tenir 1024 bits.
"Preparat per a generar un nou parell de claus ELG-E.
"              grandï¿œria mï¿œnima:  768 bits
"      grandï¿œria predeterminada: 1024 bits
"  grandï¿œria mï¿œxima aconsellada: 2048 bits
"Quina grandï¿œria voleu? (1024)