Disquetera externa

Hola a tots, sóc nou en el món Debian i tinc un petit
dubte.

He instal·lat la distribució a un pc una mica carca;
l'he anat montant amb peces que m'han passat o
trobades. Tot i aixó no em queixo massa ja que
funciona. El problema el tinc amb la disquetera. La
que tenia "de serie" no funcionava i volia aprofitar
una que em van donar. El problema és que la disquetera
es externa i, per ara, no me la reconeix.

Sabeu alguna manera? M'han comentat de recompilar el
kernel amb els drivers.

Salut

=====
-- Albert Sanfeliu --