Re: sense cdrom en upgrade a 2.6.8 (conclusions)

conclusions: despres del meu calvari personal, puc dir que la gent que esta empaquetant kernels 2.6.8 s'esta descuidant moltes coses i molta gent per internet esta tenint problemes. jo passo les meves conclusions a la llista sobre ACTUALITZACIONS A KERNELS >=2.6.8, feu-les correr:

canvieu els vostre /boot/grub/menu.lst:
"root=/dev/hdXN" <-> "root=/dev/sdaN"
(aconsello un "replace all").

si el debian el teniu instalat en el SATA, tambe haureu de canviar /boot/grub/device.map i posar:
(fd0)   /dev/fd0
(hd0)   /dev/sda
(hd1)   /dev/hde
(segurament hd0 i hd1 els tindreu intercanviats)
SINO el grub-install no us funcionara mes

assegureu-vos amb modconf que teniu carregat el modul ide-generic i ide-cd en l'apartat /drivers/ide
DESPRES MIREU EL /etc/modules i assegureu-vos que teniu:
ide-cd
ide-generic

MIREU EL /etc/modules i assegureu-vos que teniu:
floppy

MIREU EL /etc/modules i assegureu-vos que teniu:
psmouse
mousedev

no tinc temps per posar-ho a aquella pagina d'ajuda en catala que corria fa un temps per la llista. algu pot forwardejar tot aixo?

En/na Lluis ha escrit:
El 15/12/04, a les 21:44:21, Jordi Mallach ens deleità amb les següents paraules:
[...]

Nois, udev rules. :)

noi, rules pero no gaire... a mi tp em funciona el CD, i precisament tenint el
udev... MAKEDEV hdc... tararan, no fa res de res el molt malp...artit
be, no se si es aquest el mateix error anunciat en aquest fil... pero entre la
meva memoria de peix i que el fil l'he seguit mes o menys per sobre... ara no
se si lo del rules es ironia o no XD

i parlant de rules... debian/rules... perdo XD

Jordi

apa!