Re: Fer accessible un PC per internet

On Thu, 9 Dec 2004 20:28:54 +0100, Xarx <drapnet@wanadoo.es> wrote:
> Hola a tothom:
Salut!

> Ara no se com puc accedir a un ordinador  d'una  xarxa des d'internet.
accedir com? via web, Secure SHell, ftp...?

> Hi ha un modem-router Inventel, amb el wireless inutilitzat,   la Ip 10.0.0.1.
>
> La única sortida que te  RJ-245  (?)  serveix  per donar acces a un router
> Linksys 4 ports+ wireless   el router aquest te una connexió "static ip" i el
> primer li dona una adreça 10.125.127.19 . Per la xarxa  te ip 192.168.1.1
> i tos els pc el tenen com pasarel·la.

Hauries de redirigir el port per qual vulguis tenir acces (ssh es el
22) des del primer router cap al segon i des d'aquest cap al PC on
vulguis entrar. El primer dius que es un modem-router aixi que es molt
probable que tingui tots els ports "oberts" aixi que només hauries de
redirigir els ports del Linksys al PC. Per fer-ho entra al Linksys via
web (en un wrt54g hauries de fer-ho agui
http://192.168.1.1/Forward.asp )

> INVENTEL           Linksys   pc's
> 10.0.0.1                        10.125.127.19             192.168.1.*
>
> Abans quan anava amb xdsi  sabent la ip que et donava el proveidor encara que
> dinamica podia accedir al servidor.
>
> Ara voldria que encara que la ip que tinc es dinamica  es pogués accedir a un
> pc concret.
>
> Algú em podria dir com haig de configurar els routers perque això sigui
> possible.  (  Si és que ho és)
>
>   Gràcies.

espero haver-te ajudat !