Fer accessible un PC per internet

Hola a tothom:

Ara no se com puc accedir a un ordinador  d'una  xarxa des d'internet.

Hi ha un modem-router Inventel, amb el wireless inutilitzat,   la Ip 10.0.0.1.

La única sortida que te  RJ-245  (?)  serveix  per donar acces a un router
Linksys 4 ports+ wireless   el router aquest te una connexió "static ip" i el
primer li dona una adreça 10.125.127.19 . Per la xarxa  te ip 192.168.1.1
i tos els pc el tenen com pasarel·la.

INVENTEL           Linksys   pc's
10.0.0.1                        10.125.127.19             192.168.1.*

Abans quan anava amb xdsi  sabent la ip que et donava el proveidor encara que
dinamica podia accedir al servidor.

Ara voldria que encara que la ip que tinc es dinamica  es pogués accedir a un
pc concret.

Algú em podria dir com haig de configurar els routers perque això sigui
possible.  (  Si és que ho és)

  Gràcies.

Xarx

Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Sarge
Kernel 2.6.9