gestionar ports router xavi

Hola:

M'ha semblat que havia d'obrir un altre fil..

Gràcies a les respostes rebudes, he aconsseguit conectar amb el router, que es
el xavi / amper que subministra telefonica....

¡I m'he quedat aco***nit!

¿Hi ha cap manual per ordenar-ho tot a Debian?
Perqué l'accés desde Debian es vers html, però tot esta en anglès..:-(
He comprovat que els ports oberts desde hasefroch no es veuen oberts a
Debian.... pensava que això romandria al maquinari...

I em fa por de deixar-ho tot de forma que ja mai més pugui conectar-me...=(:-0
¿Algú disposa del mateix router i sap com configurar-lo bé?
Gràcies.

--

Salutacions,

Josep